DE BOEDDHA (neeeeheeeee, "dat" is géén geloof

(daar laat ik het bij)

Vanaf Vrijdag 15 Augustus tot en met Maandag 18 Augustus heb ik van alles moeten aanhoren :
"Wat lig er weinig op de koffietafel"
"Heb je geen koekjes?"
"Je hebt zeker geen tijd nu Cindy er niet is?"
"Nou, dan neem ik maar niets bij de koffie, er ligt niets wat lekker is"
(ik kan nog wel even doorgaan)

Met volle teugen geniet ik van mensen.
Wat zijn mensen die compleet vastgeroest zitten in hun ik ik ik ik ik denken, handelen en doen, toch geweldig om te zien.
Nul respect, nul liefde voor de medemens, nul nieuwsgierigheid - men leeft het onbetaalbare leven weg als een soort onnadenkende zombie - en dat uiteraard met gesloten ogen.
Wat zonde van je leven en wat respectloos naar het leven toe ...
Ook vandaag besluit ik maar weer duidelijke taal te gebruiken, wellicht komt er dan toch iets binnen bij al die mensen die de afgelopen dagen - in hun onwetendheid (???) - beledigingen hebben geuit?
Het idee van de koffietafel is begonnen op 17 Februari 2009.
Iedere dag zette ik koekjes, etc, etc, op tafel ....
Tot op een gegeven moment, een jaar of 5 geleden, iemand zei, "Maar, Mark het is toch eigenlijk raar dat jij dat allemaal uit je eigen zak betaald? Het bedrijf geeft al zoveel ...."

Het GeWoon in Roosendaal Team heeft nog geen pinda meer op de koffietafel gelegd en er zijn heel veel momenten geweest, dat we al dat lekkers niet kwijt konden en vanuit onze keuken voor bijvulling konden zorgen.
Heel veel mensen hebben jaren genoten van dat lekkers.
De eerlijkheid gebied te zeggen, dat ik me al enorm verbaas, als mensen tijdens ieder bezoek iets van de koffietafel pakken (vaak zelfs zonder te vragen, of te bedanken), maar zelf nooit iets mee nemen.
- Ook weer een sterk staaltje ik ik ik ik ik gedoe -
☆ na een vraag, of een dankjewel, vertellen de Teamleden uiteraard altijd, dat men geniet van een liefdevolle gift van een andere bezoeker. (Lees : GeWoon in Roosendaal Vriend)
De laatste tijd is de koffietafel nagenoeg leeg.
Daar vind ik persoonlijk totaal niets van, ik kijk met plezier terug op een goed gevulde koffietafel en of dat ooit weer zo zal zijn, zal de tijd ons leren.
Ik spreek mijn dankbaarheid uit aan al die mensen die de afgelopen jaren iets te snoepen (er was zelfs regelmatig iets gezonds) hebben meegenomen - voor een ander -

Heel bijzonder en precies waar het in het leven om te doen is :
"Heel GeWoon -

Ik heb alle mensen die de afgelopen dagen hun onvrede hebben geuit in stilte gegroet met de Namasté groet (Google dat maar eens, niet bij een yogaclubje, maar op een Boeddhistische site), omdat ik ieder mens lief heb en het beste gun.
Ik gun een flink aantal mensen óók, dat hun ogen - eindelijk eens - OPEN gaan.
Daar is ie weer, als je GeWoon in Roosendaal puur en alleen voor wat seks bezoekt, dan zal je nooit weten waar - HET GeWoon DOEN - werkelijk voor staat en hoe enorm uitgebreid het is -
Namens het hele Team.
Voor deze : Mark (eigenaar)
SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal
- uiteraard met een uitstekende luchtbehandeling EN AIRCO in de winkel en in alle zalen -
Ons aller Johanness-Terras - de Praatlaan en de magische Fluister-Tuin met daarin een enorme Boeddha, vormen de rode draad binnen het - GeWoon DOEN -
Wij bieden ongekende mogelijkheden in onze 4 Playrooms en garanderen het Geestelijke en Lichamelijke welbevinden van iedere bezoeker.
- Aardige mensen zijn meer dan welkom om - GeWoon - te komen doen.
Brugstraat 81 te Roosendaal
Email : [email protected]
Website : http://www.gewooninroosendaal.nl
Tel : 0165 - 566 499